Concept competitie programma

Misschien door enkele van jullie al geconstateerd staat op de website van de Nevobo het “CONCEPT” competitie programma. De verenigingen hebben tot 1 september de gelegenheid deze voor de thuiswedstrijden, binnen de marges van de Nevobo, naar eigen inzicht aan te passen. Ook wij gaan dit nog doen. […]

Wijzigingen zullen komen in de locatie (deels in Eelwerd) maar vooral de aanvangstijden. Wij hanteren hierbij enkele vuistregels.

• De jongste jeugd speelt vroeg
  • Rekening houden met spelers die ook een team coachen
  • Zo compact mogelijk plannen i.v.m. gezelligheid  (en kosten)
  • Verdeling zodanig dat fluiten en tellen ook ingepland kan worden
  • Specifieke teamwensen.

Voor de jeugd wordt vanaf dit seizoen met 2 competitiehelften gewerkt, In december wordt de 2e seizoenshelft bekend gemaakt.

Vanaf begin september wordt de status concept door de Nevobo verwijdert en is het programma definitief. Mochten er dan nog wijzigingen noodzakelijk zijn dan moet dit in overleg met de tegenstander.

Deze wijzigingen moeten door de coach/aanvoerder van het team zelf gecommuniceerd worden met de tegenstander. Contactgegevens zijn eventueel op te vragen bij het bestuur. Als er een datum en tijdstip is overeengekomen dan wordt er door onze wedstrijdsecretariaat bij de Nevobo een verzoek tot wijziging ingediend en kan deze gelijk door de betreffende tegenstander definitief bevestigd worden.