Jeugdkamp 2016!

Op vrijdag 9 september 2016 is het weer zo ver, jeugdkamp 2016! Dit kamp is voor alle jeugdleden vanaf de CMV t/m meisjes A. Waar gaan zij dit jaar weer naar toe? Klik op de titel en lees meer!

We gaan weer met z’n allen naar de ‘Kwartjesberg’ in Drouwen! We vertrekken vrijdag 9 september om 18.30 en zullen zondag 11 september tegen 16.30 weer terug naar huis gaan. De kosten voor dit weekend bedragen €40. In verband met de reservering willen we graag dat u dit bedrag overmaakt vóór 1 augustus op het rekeningnummer van vv Trias (o.v.v. Jeugdkamp).

Graag zouden wij zien dat leden hun opgave strookje uiterlijk maandag 23 mei inleveren bij Lisa Wezeman (dames 2) of Natasja Schurer. Mochten er vragen zijn over het jeugdweekend, dan kunt u altijd terecht bij een van de leden van de Jeugdcommissie.

Tot dan!
Jeugdcommissie