#Scheidsbedankt

Van zaterdag 5 t/m zondag 13 oktober geven we onze scheidsrechters weer de eer die hen toekomt tijdens de jaarlijkse ‘Week van de Scheidsrechter’. Heel sportend Nederland wordt opgeroepen tijdens de actieweek haar scheidsrechters extra in het zonnetje te zetten.

De scheidsrechter, dé onmisbare kracht tijdens een volleybalwedstrijd. Iedere week beklimmen ze de bok om ervoor te zorgen dat spelers en teams hun wedstrijden kunnen spelen. En ook al zijn we het niet altijd eens met de beslissingen die zij maken, we mogen dankbaar zijn dat ze er voor ons zijn!

Wat kun jij doen? Loop na de wedstrijd even naar de scheidsrechter om hem of haar te bedanken of bied ze een drankje aan in de kantine. Alle kleine beetjes helpen!

Heeft jouw favoriete team een mooie actie bedacht waar de scheidsrechter blij van werd? Maak hier beelden van en deel het vervolgens met de hashtags #Scheidsbedankt en #Volleyscheids2019.