Lid worden!

Wil je ook volleyballen en nieuwe mensen ontmoeten bij de leukste volleybalvereniging van Appingedam en Delfzijl? Dat kan! VV Trias is de volleybalvereniging waar sport en gezelligheid bijeenkomen en waar jij je natuurlijk volop kunt ontwikkelen tot een waardige volleyballer.

Activiteiten
Binnen de vereniging bestaan er een aantal commissies, zo ook een activiteitencommissie. Denk hierbij aan gezellige borrels, mixtoernooien, uitjes en nog veel meer leuke activiteiten die aangeboden worden voor jong & oud! Als je lid bent, kan je je er ook voor kiezen om je aan te melden bij een commissie!

Contributie 2023-2024*

Senioren 2x per week trainen                  €206,-
Senioren 1x per week trainen                  €162,-
Recreanten 1x per week trainen             €125,-
Jeugd 2x per week trainen                        €162,-
Jeugd 1x per week trainen                        €126,-
CMV 1x per week trainen                          €78,-

Het seizoen duurt van september 2021 tot en met juni 2022. De contributie kan in één keer, of maandelijks op de eerste van de maand betaald worden. Als er minimaal drie contributiebetalende leden woonachtig zijn op één woonadres, wordt de jaarcontributie met €10,- per persoon gereduceerd.

* contributie voor het komende seizoen moet nog definitief vastgesteld worden op de eerstkomende algemene ledenvergadering.

Voor alle wedstrijdspelers per jaar          €15,00

Senioren                                                     €80,00
Jeugd ABC                                                   €50,00
Jeugd CMV                                                  €40,00

Meld je nu aan via het onderstaande contactformulier of neem contact op met Katja Stavinga van de ledenadministratie (ledenadministratie@vvtrias.nl)

Digitaal inschrijfformulier
De velden met een * zijn verplicht.

Geslacht *

Naam *

Adres *

Postcode *

Woonplaats *

Telefoonnummer *

E-mail ouder/verzorger (indien jonger dan 18 jaar)

Geboortedatum *

In welk team ga je spelen? En van wie krijg je training? *

Hoeveel keer per week ga je trainen? *

Wens je deel te nemen aan de Nevobo-competitie? *

Heb je er bezwaar tegen dat er foto's van je op de site of op andere platformen komen? (Beantwoorden met "Ja" of "Nee") *

Heb je nog vragen en/of opmerkingen?

NB. Op papier is een handtekening verplicht. Aangezien dat via internet wat lastig gaat, is met het versturen van dit formulier automatisch uw handtekening gezet. Wilt u deze toch op papier zetten, dan kunt u dit formulier uitprinten, invullen, ondertekenen, inscannen en mailen naar ledenadministratie@vvtrias.nl.