Bericht van het bestuur

Beste allemaal,

Het afgelopen jaar is voorbij gevlogen met veel sportieve prestaties en grote inzet van alle vrijwilligers en leden. Komende vrijdag is er in de doofpot een nieuwjaarsborrel om dit met elkaar te vieren.

Maar wat is er in 2017 eigenlijk allemaal gebeurd…

• We hadden meerdere kampioenen, toppers! Heren 2 en dames 3 (van vorig seizoen). H1 was nummer 2 en hebben door de pd-wedstrijden een promotieplek behaald.
  • Een gezellig trainingskamp met spelers uit meer verschillende teams dan de jaren ervoor,
  • Een financiële tegemoetkoming van loketleefbaarheid Groningen, waar we nieuwe materialen van hebben gekocht en waarvan onze trainers komend jaar op cursus gaan. Heb je interesse in een trainerscursus, geef dit even door aan iemand van het bestuur.
  • Leuke feestjes, georganiseerd door onze activiteiten commissie. Dank dames en heer.
  • Het aantal jeugdleden is gegroeid,
  • We hebben afscheid genomen van een aantal trainers. Allemaal bedankt voor jullie inzet,
  • We hebben een aantal nieuwe trainers mogen verwelkomen. Succes met de nieuwe uitdagingen,
  • We zijn heel actief bij onze media vrienden, dank stukjes schrijvers. En iedereen mag schrijven, dus wanneer je een leuk verslag van een wedstrijd of activiteit wil schrijven, graag,
  • Onze barmannen en leden zorgen voor een goeie baromzet, waar de vereniging leuke dingen van mag doen. Bedankt barmannen.
  • We hebben deels een nieuwe Tc, waarvoor we nog op zoek zijn naar een aanvulling van 1 of 2 personen. En dank adviseurs van de tc voor het technisch advies.
  • En last but not least; De drie minder zichtbare vrijwilligers, Erik Mulder (Nevobo scheids), Arend (externe Nevobo scheids) en Christa (geen lid meer, maar nog steeds actief als vrijwilliger), die we willen bedanken.

Iedereen bedankt voor jullie inzet en gezelligheid, laten we hier in 2018 maar gewoon mee doorgaan.

Jeroen, Marjolein en Annette
Ps Jeroen zal met jullie proosten, Marjolein en ik wensen jullie al het goede voor 2018 vanuit Frankrijk.