Beachvolleybaltoernooi Appingedam

Evenementgegevens

Een aantal leden en ex-leden van onze vereniging organiseren voor de 10de keer het beachvolleybaltoernooi op het Nicolaiplein in Appingedam. Het jaarlijks terugkerend evenement gepland op vrijdagavond 3 juni en zaterdag 4 juni is een jubileum en dus zal het alle voorgaande edities gaan overtreffen. De grootste verandering is dat er dit jaar naast de heren ook dames aan het het toptoernooi gaan deelnemen. Alle teams zullen bestaan uit spelers en speelsters die in de zaalcompetitie acteren in de eerste- en eredivisie. Topspeler en meervoudig international Wytze Kooistra heeft ook al toegezegd op het toernooi aanwezig te zijn.

PROGRAMMA BEACHVOLLEYBALTOERNOOI

Vrijdag 3 juni:

• 18.00 – 22.00 uur | Recreanten toernooi 4×4 (info: Annette Ottens)
  • 22.00 – laat / later | Feest

Zaterdag 4 juni:

• 10.00 – 11.45 uur | Jeugdtoernooi
  • 12.00 – 12.45 uur | Clinic voor jeugd verzorgd door coach van Lycurgus Arjan Thaai
  • 13.00 – 18.00 uur | Hoofdtoernooi heren en dames eerste- en eredivisie
  • 18.00 – 18.30 uur | Optreden artiest (nog in onderhandeling)
  • 18.30 – 21.00 uur | Halve finale en finale hoofdtoernooi
  • 21.00 – 21.15 uur | Prijsuitreiking

De diskjockeys van het WK beachvolleybal van vorig jaar in Nederland komen naar Appingedam met hun installatie en gaan hier hetzelfde sfeer creëren als op de WK. Deze diskjockeys gaan het publiek betrekken bij het spel d.m.v. opzwepende muziek en allerlei attributen welke aan het publiek uitgedeeld zullen worden. Dit beloofd een groot spektakel te worden. Tevens zullen er allerlei andere randactiviteiten georganiseerd worden.

Kortom: noteer het in je agenda, nodig vrienden uit en geniet van dit spektakel welke je als volleyballiefhebber zeker bij moet zijn!!